Lite mer höst

jag har nog fastnat i dessa färger just nu men med massa fina höstfärgade papper är det inte svårt speciellt inte då mina hundar verkligen passar till dessa färger

Jag använde de underbara höstfärgade papperna från Bo Bunny, rutiga hittar du här och prickiga här  även stickerserna kommer därifrånmed hjälp av masks och distresser fixade jag den fina tegelmuren och med lite bling och en rulle washitejp som mall blev det cirklar sedan dekorerade jag med lite washitejp och lite pearls

Single Post Navigation

One thought on “Lite mer höst

  1. Vilken läcker lo du har gjort 🙂

Kommentera

