Vänskaps Album

Hej på Er Blinkar

I dag så delar jag med mig av ett ”Vänskaps Album” där själva sidorna i albumet är gjort av påsar.
Stommen till själv Albumet är gjort av Pizza kartong som är klätt med Cardstock och sedan Mönstrat
papper från Pion Design ”Sagan om Våren”

Jag har dekorerat själv Albumet med Metall dekorationer, Pärlor, Band, Spets, Blommor och Pyntbär.
Har även använt mig av ett lås för att kunna stänga i hop Albumet.

Sidorna i Albumet som är gjorda av påsar har jag även dekorerat med Spets, band och Cardstock.
Sen har jag gjort Tags som jag har dekorerat med Vintage bilder och på baksidorna på alla Tagsen
så finns där vänskaps Citat.


Tycker själv att detta är super trevligt att göra och man kan göra detta Album till att använda egna
bilder i, eller varför inte förvara egna Vintage bilder eller annat i.

Ha det så himla bra och hoppas att ni gillar Blinkar

Hälsningar och Kram från Lilla Pyssel Inger

Single Post Navigation

2 thoughts on “Vänskaps Album

  1. Väldigt tjusigt. Inspirerande.
    Kramar
    Marie

  2. Jättefint album med fina färger!

Kommentera

