Smällkaramell

Börjat tänka lite på julen och vad jag ska pyssla ihop iår och bestämde mig för att prov göra smällkarameller mönstret hittade jag i en magnoliatidning från 2010 tänkt att dom skulle passa perfekt till småklappar istället för vanliga paket

Papperet jag använder är från Reprint och jag valde att stansa ut de fina rådjuret i hjärtat och sedan använda den prickiga baksidan att dekorera sidorna med sedan blev det blomma och bling, den här gjorde jag av ett 30×30 papper men jag ville så klart kolla om jag kunde göra en ännu mindre så jag började med ett 15×15 papper

Använde ett reprintpapper även här och bilden kommer från Inkido lite rosenknoppar, bitar av en större pärldekoration och en klockcharm, var ju tvungen att se om jag kunde göra den ännu mindre så jag tog ett papper som var 6x6cm

och efter en massa piller fick jag ihop den dock är det inte en storlek jag rekomenderar att prova på papperet är samma reprint papper som ovan fast andra sidan och blomma och bling börjar ju bli ett måste för mig 🙂

Single Post Navigation

One thought on “Smällkaramell

  1. Åh va fina! finns mönstret på dessa någonstans på nätet att finna?

Kommentera

