En Resväska

Hej och en jättetrevlig fredag på Er alla i hop Blinkar

Min kära dotter fyller snart år och själva födelsedagen firar hon i New York.
Hon önskade sig därför shopping pengar i födelsedags present.

Då kom jag på idén att göra en resväska som jag kunde lägga dollar i till henne och
här ser ni slutresultatet hur det blev !

Själva resväskan har jag gjort av pizza kartong och sedan är den klätt med Cardstock.
Cardstocken som jag klätt själva väskan med har jag embossat så att det skulle få en
trevlig look.
Hörnen som är av Cardstock har jag glossat så att dom skulle få en fin effekt och
framhäva bättre som detalj. Sen remmarna och handtagit är gjort av tre lager med
Cardstock som jag har limmat i hop.
Jag har använt mig av Brads också för att festa i hop det hela och för att det även blir
en mycket fin detalj.
Jag har klistrat på lite märken och hängt på en liten Tag och lite nycklar för
att få med lite flera detaljer.
När jag var klar med utsidan på väskan så klädde jag den med Cardstock inuti.
Gjorde även en detalj inuti väskan så jag kunde rulla i hop och festa pengarna i.

Till slut så gjorde jag en födelsedags / Grattis Tag som jag också har lagt inuti väskan.

Ha en jättetrevlig fredag och tusen tack för titten hoppas att ni gillar Blinkar

Hälsningar och Kramar från Lilla Pyssel Inger Ler med öppen mun

Single Post Navigation

5 thoughts on “En Resväska

  1. Helt otroligt fint och genomarbetat som vanligt när det gäller LillaPysselInger!!!
    Åh så glad Carolina kommer att bli!!

  2. Oj vilket jobb du har gjort. Resultatet blev ju super bra!!

  3. Så himla läcker resväska. Var får du alla idéer ifrån. Så läcker!!!!

  4. Katarina K on said:

    JÄTTEFIN väska!! Många fina detaljer! 🙂 Kul idé, det ska jag lägga på minnet.

  5. Emily on said:

    Hej
    Jag funderar på att göra en sån väska till min syster som ska gifta sig i sommar.
    Pengar till bröllopsresa.
    Jag har aldrig använt mig av sånt papper som väskan är gjord utav och vet inte var jag ska köpa det. På din väska är det ju två olika sorters papper, vad heter dom olika sorterna?
    Mvh Emily

Kommentera

