Jul Inspiration

Hej på Er 🙂

Julen börjar att närma sig med storm steg så jag har börjat att förbereda mig lite med att göra lite Jul saker.
Har gjort en Jul present påse, Nobless Askar och Några Julkort.

Presentpåsen är en trevlig present för man kan fylla den med Julgodis eller annat trevligt.


Vill ni göra fina påsar, men med lite mindre jobb så finns det färdiga påsar hos Nettan´s till ett bra pris. 😉

Liten påse är 16 cm hög och kostar 6kr och den stora påsen är 22,7 cm hög och kostar 10kr – helt perfekta om du inte vill göra påsen själv.

En Nobless Ask med Choklad i brukar också alltid att gå hem det blir även en trevlig juldekoration att ha framme på bordet 🙂


Mina Julkort gör jag ganska små 11cm x 11 cm och då hinner man att göra många fort.

Jag behöver det då jag har många som jag behöver att göra.

Sådana små Julkort kräver heller inte lika mycket dekoration

Papperna som jag har använt till alla dessa Julalstren kommer i från Nettan´s dom är helt underbara och
jag älskar dom 🙂

 Sådant som Pärlor, band och Cardstock till blad och blommor hittar du också hos Nettan´s

Ha det så himla bra och tusen tack för titten och KRAM på Er

Single Post Navigation

One thought on “Jul Inspiration

  1. Jättefint! Tack för inspirationen!

Kommentera

