Simply the best

I helgen på pysselträffen i ö-vik provade jag att kladda lite med gesso och det var roligare än jag trode så jag måste investera i egen färg, men jag har i alla fall investerat i en del nya masker alltid något

Jag kletade lite med gesso på denna mask som jag flyttade jag masken lite och i kanterna valde jag att kleta lite mer slarvigt

sedan stansade jag ut lite stjärnor och kugghjul med cuttelbugen och fick en liten bit nät av en kompis som jag häftade fast på sidan

Då jag ändå höll på så blev det ett kort också med gesso och mask och  en fin fjärildies från Marianne design lite bling lyckades jag också få dit.

Single Post Navigation

Kommentera

