egna mönsterpapper

Plötsligt händer det jag har hittat en ny favorit att jobba med, masker, är så roligt att göra egna mönsterpapper eller bara kladda lite på en Lo.

Dock brukar jag sällan kladda med annat distresser (gillar inte torktider nämligen), i helgen på pysselträffen i Ö-vik fick jag låna lite Gesso, nått jag absolut måste investera i själv nu, men dom alstrerna får ni se senare nu tänkte jag visa några alster där jag använt mask och distresser

Här har jag använt två olika distresser i blåa toner och blandat lite och flyttat masken över bilden, tyvärr såg jag just att en ä-prick ramlat lös på bilden men det får jag fixa senare.

tyvärr vet jag inte varifrån diesen kommer men fin var det och annars använde jag lite pearls  och bling  och bokstäver

Jag lekte lite mer med mina nya masker och det blev en dörrskylt för Halloween

fast jag tror jag ska sätta upp den på dörren till mitt pysselrum sedan 😀

Jag som aldrig varit en färgkladdare och som aldrig sett ett behov för masker har nu hittat nått nytt och det är alltid skoj då man upptäcker saker som är nya för en själv även om alla andra hållit på med det länge så mitt råd är våga prova även om du inte tror det är nått för dig eller inte passar din stil.

Single Post Navigation

Kommentera

