Symaskiner

I mitt vardagsrum står en gammal symaskin som nu fått sällskap,

jag har länge velat göra ett symaskinskort och insperationen till det är en vän jag lärde känna via Nettan nämligen Lotta som är en riktig symaskinstjej, fast hon vet inte själv att det är tack vare henne detta kort skapades 🙂 men nu vet hon. Hittade inget mönster på ett symaskinskort så det fick jag rita själv och jag ska lägga ut det på min blogg senare. Det första kortet skapade jag på pysselträffen i Ö-vik men jag kan ju sällan bara göra ett totalt har jag nu gjort 13 st men vissa han jag inte fota innan dom blev sålda, dom är i alla fall otroligt roliga att göra.  Jag använder mönstrade papper oftast med olika mönster på bak och framsida så får fronten ett mönster och insidan ett annat mönster på vissa har jag även använt samma på ut och in sida och lite intressant var det att inse att jag inte bara lyckades få ihop flera prickiga symaskiner många var dessutom gröna det var inte alls meningen men ibland blir det bara så, är man prickälskare som har grön som favoritfärg så är man.

jag har använt en hel del blommor, blad, band och bling

Single Post Navigation

One thought on “Symaskiner

  1. Hur coola som helst, jag gillar dom jättemycket 🙂
    Kram Anette

Kommentera

