Bokstäver

Jag gillar att använda bokstavsstickers och en ny favorit bland små bokstäver är DESSA,bra pris och det finns många bokstäver av dom man använder mest och dom finns i flera färger 

Här har jag bara avänt olika sorters bokstäver några från mina gömmor men även och pearls mina nya favoritbokstäver i vitt och gråtten liten närbild vitt på vitt är inte det lättaste att fota.

till det här kortet jag använt washitejp och svarta bokstäver  och lite bling, ganska enkelt kort egentligen men väldigt fint.

 

Single Post Navigation

One thought on “Bokstäver

  1. Ovanligt att se en LO som är skapad i stort sett helt i vitt, det blev riktigt Coolt 🙂
    Kram Anette

Kommentera

