En stjärna

Jag har alltid gillat att fundera och ändra mönster jag hittat för att förbättra dom så dom passar mig bättre och för några år sedan gjorde jag en stjärnbok men insåg ju snabbt att det skulle kunna bli en ganska läcker julstjärna att hänga i fönstret.

Så jag ändrade på mönstret och resultatet blev en stjärna som lätt kunde fällas ihop och kanske skickas som julkort och sedan öppnas upp och hänga i fönstretBeskrivningen finns i min gamla blogg HÄR det kan dock vara bra att tänka på att använda lite stadigare papper än de jag använt då jag skulle göra beskrivningen, tyvärr har jag inte kvar fotona på de läckraste stjärnorna jag gjort där jag bara använt samma mönsterpapper och bara lagt dom åt varannat håll, det kommer absolut att tillverkas nån julstjärna här i år men först måste jag prioritera tillverkningen till mina julmarknader.

Single Post Navigation

Kommentera

