Your bright eyes.

Idag blir det en ovanligt färgglad layout från mig. Jag var bara tvungen att använda dessa färgglada papper från Papermaze till detta foto!

Journaling och titel. Bokstäverna har jag färgat in med Pro Markers, eftersom jag inte hade några färdiga som matchade papperen.

Lite ”stämplade” cirklar här och var, samt några äldre blommor och bokstäver från ”lådan”. Cirklarna har jag gjort med svart Gesso. Runt om pappersbitarna och den skurna cardstocken har jag doodlat lite ramar, för att få bättre kontraster. Jag har även stänkt lite Mist över layouten för att få lite mer liv i det hela.

Tack för titten!

Single Post Navigation

One thought on “Your bright eyes.

  1. Vilken färgglad och härlig LO 🙂
    Kram Anette

Kommentera

