Önskelista

Vad i pysselväg står på eran önskelista på min står det bla färg, jag har äntligen insett att jag nog gillar färgklet trots allt så istället för att låna av vänner på pysselträffar ska jag nu önska mig glimmer mist, gesso, distress stain och massa mer i färgväg tror jag ska önska mig några masker också.

Senaste pysselträffen så gjorde jag dessa två layoter efter att ha lånat lite färger av min bordsgranne

En liten fransk ekorre som undrar om jag talar franska, ville mest testa och använde grejer från mina gömmor men blev väldigt nöjd med min layout så självklart ska jag visa den för er.

cirkeln med bling gjorde jag själv genom att använda en wahsitejp som mall sedan kommer stickerserna från Bo Bonny

Nu ska jag återgå till mitt julmarknadspysslande med cernitlera,  ett roligt pyssel för stor och liten och en rolig julklapp till den som gillar att pyssla man kan göra både fina dekorationer till sina kort och layoter men även smycken och små söta figurer eller varför inte göra mat till dockskåpet.

Single Post Navigation

Kommentera

