Snabba klappar

Nu börjar det närma sig och vill man som jag tillverka de flesta julklapparna själv eller i alla fall pyssla ihop nått litet till alla så kan det bli lite stressigt men allt behöver ju inte ta tid. DSC_0002

Jag tänkte göra ett litet manligt överlevnadskit med lite glimten i ögat, man måste ju överleva om det blir strömavbrott,  förutom öl och popcorn krävs ju några värmeljus en serietidning och tändstickor. Så jag rev ut några sidor ur en Rockey tidning och limmade fast på tändstiksaskar till den mindre asken har jag använt reklam från samma tidning. DSC_0004

Den trekantiga ser ut såhär på baksidan jag valde även att kleta lite distress på kanterna.

DSC_0015

Jag har några som ska få lite mer symboliska julklappar så jag har slagit in en långsmal chokladask här använde jag en scoring board för att få kanterna fina och det gör även att själva asken kan styras in och ut ur paketet så man behöver inte förstöra inslagningen då man öppnar. Papperet så jag använt både fram och baksida av kommer från Papirdesign och bilden till tagen kommer från Reprint.

Ulricas signatur

 

Single Post Navigation

Kommentera

