Julkort med Maja Design och ”freebie” stämplar.

Ett snabbt inlägg med ett kort gjort av stämplar jag fick med i en tidning. Varför visar jag det här, kan man undra? Jo därför att jag för en gångs skull har färglagt ett motiv! Det är inte min grej, men jag gör det ibland. Mönsterpapperen till kortet kommer från Maja Design.

Jag har färglagt med mina Distress Ink pad’s och vattenpensel. Ett enkelt sätt att få tillgång till många färger, när man inte direkt har ett överflöd av pennor. (Under förutsättning att man har en del distress dynor…)
Dutta färg med din distressdyna på ett akrylblock, eller annat liknande material. Plocka sedan upp färg med penseln därifrån. Detta kan också göras med vanlig pensel doppad i vatten.

Några små pärlor, och en stämpel från You Do.

Några pärlor även i nederkant, lite snöre och stickels här och var.

Detta julkort får nog flytta till en hundägare tror jag…

Tack för titten!

Single Post Navigation

Kommentera

