Julafton med Mor och Son.

Idag är det Julafton! Hipp hurra, vilken underbar dag! Jag hoppas att ni alla får njuta av härlig samvaro med familj och vänner, att ni får njuta av den goda julmaten, och kanske att också Tomten kommer hem till er?

Jag kommer att skicka en layout med Tomten, för leverans till en vän.

Jag har scrappat denna fina bild av min vän, och hennes söta son! Jag har använt papper från Melissa Frances, ett par olika masker, gesso, akrylfärg, Tim Holtz Film Stripes osv…

Jag blandade gesso och akrylfärg för att få den vinröda färgen som jag använt till masken bakom fotot, samt till att måla lite på den vita wellpappen.

De blå stjärnorna är gjorda med distress ink, och en mask.

Stort tack för att du tittar in denna blogg då och då! Det är den bästa presenten vi här i gänget hos Nettan kan få!

Single Post Navigation

Kommentera

