en liten trä ask

Jag fick för ett tag sedan en liten träask den som gav mig den viste jag skulle älska att klä in den och dekorera den och självklart gjorde jag det, den var dessutom perfekt för just det.DSC_0105 DSC_0107 DSC_0108 DSC_0109  DSC_0120

Papperna kommer från PionDesign och heter Grandma´s schoolbook sedan har jag haft distress på kanterna men låtit träfärgen titta fram och lite bling mer behövdes inte tyckte jag. Mottagaren är dessutom lärare så jag tyckte papperna passade extra bra.Ulricas signatur

Single Post Navigation

One thought on “en liten trä ask

  1. Vilken söt ask 🙂

Kommentera

