En extra present till min gud dotter

Hejsan alla goa människor!

Hoppas att julhelgen varit till er belåtenhet.

Nu är det snart dags för firande igen, nu är det nya året som ska hälsas välkommet 🙂

Jag tror att det kommer att bli ett toppenfint år 2013, och det önskar jag för er alla.

Att allt som varit jobbigt och smärtsamt under 2012, ska försvinna och lätta så att det blir så mycket bättre det kommande året.

Jag har gjort en liten extra julklapp till min yngsta gud dotter Wilma.

Hon hade varit med sin familj på the studio och gjort så fina fotografier, och sedan har hon blivit stora syster igen, så jag gjorde ett litet album till henne med foton om detta 🙂

Har bara fotat några av dessa sidor för att visa er 🙂

Anette album1

Anette album2

Anette album3

Anette album4

Anette album5

Anette album6

Eftersom det är så härliga foton så har jag varit ”snål” med dekorationerna för att inte ta bort för mycket fokus på dem.

Jag har bara använt mig av washi tape,  stickles, blommor , pearl maker och lite annat smått och gott 😉

Önskar er en fin nyårshelg.

Var rädda om er, och välkommen åter.

Anettes signatur

i-love-comments-1

 

 

Single Post Navigation

Kommentera

