Hej på Er och önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År

Hoppas att ni alla har haft en underbar Jul & Nyår med nära och kära Ler

Första blogg inlägget i från mig i år blir två stk Skor som jag älskar att göra.

Tycker att det är super trevligt att göra dom och jag gör ofta dessa till någon
kompis som fyller år istället för att göra ett vanligt kort.

Nya skor dom första år 2013 001

Nya skor dom första år 2013 002
Nya skor dom första år 2013 003

Nya skor dom första år 2013 004

Nya skor dom första år 2013 005


Har också haft tur att hitta länken till Tutorial film och mall så att ni själva

kan få testa på att göra dessa vackra trevliga skor Blinkar

Tutorialen heter ”The Elegant Shoe Tutorial ”

länken hit : http://artfulaffirmations.blogspot.se/p/free-video-tutorials.html

Nya skor dom första år 2013 006

Nya skor dom första år 2013 007

Nya skor dom första år 2013 008

Nya skor dom första år 2013 009

Ett papper som är perfekt att skapa med när man gör dessa skor är Maja papper då

dessa papper inte är så tunna för har man för tunt papper så blir det inte lika bra.

Jag har använt mig av dessa papper till de rosa skorna:

MD Vintage Summer Basics – 1911

MD Vintage Summer Basics – 1925

och till de blå skorna:

MD Vintage Summer Basics – 1943

MD Vintage Summer Basics – 1944

Har också använt en del Vintage Berries, otroligt fina till alla alster.

Utstansade blad med hjälp av en Magnolia dies, Rosor, blingstensar och spets mm

Lycka till med era skor och kram från mig Rött hjärta


Ingers Signatur

Single Post Navigation

Kommentera

