En Vinflaska Dekoration & Tag !

Hej på Er Blinkar

Nu har jag börjat komma i gång igen efter Jul och Nyårs ledigt med lite pyssel alster Blinkar

Tycker det är extra trevligt att pyssla igen när man har haft en paus på några veckor.

Vinflaske dekration med Tag till 002

Vinflaske dekration med Tag till 003

Vinflaske dekration med Tag till 004

Vinflaske dekration med Tag till 005

Vinflaske dekration med Tag till 006

Vinflaske dekration med Tag till 008

Denna dies hittar ni här

Vinflaske dekration med Tag till 001

Har fått hjälp med inspiration till denna Vinflaska Dekorationen med Tag till av en mycket god vän.


Jag har även hittat lite annat nytt som jag kommer dela med mig av framöver så hoppas ni
vill titta in Blinkar

Vill ni själv testa på och göra denna Vin Dekorationen så finns en Tutorial länk här :
http://scrapalongutfordringsblogg.blogspot.se/2012/07/tutorial-flaskeskjuler.html

Material som jag använt till detta är:
Mörkbrunt Cardstock & Grönt Cardstock som bladen är gjorda av.
Maja papper mönstrat
Mörkbrunt band
Pärlor
Pyntbär
Bruna rosor och gula
Några fjädrar
Eyelits
Några bruna brads

Ha det bäst & tusen tack för titten & KRAM från mig Rött hjärta

Ingers Signatur

Single Post Navigation

3 thoughts on “En Vinflaska Dekoration & Tag !

  1. Supersnyggt 🙂

  2. Vilken härlig vinflaskdekoration. Var tvungen att testa att göra en själv.
    Kram
    Marie
    http://www.kompis-kort-by-mi.blogspot.com

  3. Emilie on said:

    Hej, Vilken superfin dekoration. Jag ska på 20-tals fest på nyårsafton och skulle väldigt gärna vilja ge bort en sådan fin flaskdekoration då. Jag är hemsk på allt som heter pyssel och undrar om det finns ngn möjlighet att få köpa en sån här av den person som gjort den? 🙂 //Emilie

Kommentera

