Presentation av Sara

Jag heter Sara Göransson och bor i Umeå.

Jag är gift och har en liten hund.

Jag började att scrappa julkort 2011.

Back Camera

Efter det så började det på allvar, nu scrappar jag så fort jag har tid och lust.

Det är så kul att skapa och vara kreativ.

Ibland blir det ju inte alltid som jag har tänkt mig.

Men det är terapi att få sitta och måla, kladda med färger eller klippa och klistra!

Jag gör mest kort, självklart så gör jag en och annan lo men mest kort.

Sen har jag börjat att altra och det är ju superkul!!

Jag älskar att prova nya tekniker och nya saker och det är också därifrån jag utvecklas.

Jag älskar Tim Holtz produkter, hans saker är så coola!

Jag får min inspiration från allt möjligt som tv, tidningar andra som scrappar och min man.

Det ska bli jättekul att vara inspiratös hos Nettans och jag hoppas att jag kan inspirera er till att skapa!

Single Post Navigation

5 thoughts on “Presentation av Sara

  1. Varmt välkommen till vårt glada gäng 🙂
    Kram Anette

  2. Välkommen till vårat Gäng!!
    Kramar, Britt-Inger

  3. Varmt välkommen Sara! 🙂

  4. Välkommen ska bli så skoj att få inspereras av dina alster

  5. Lilla Pyssel Inger on said:

    Ett STORT VARMT VÄLKOMMEN till gänget och ser mycket fram i mot vad du kommer bjuda på för fint 😀 Kram

Kommentera

