En brevlåda i Pion Papper !

Hej på Er igen Blinkar

I dag bjuder jag Er på min första brevlåda som jag har testat på.

Min Pion Brev Låda 005

Min Pion Brev Låda 006

Min Pion Brev Låda 007

Tyckte det var super kul att testa på. Har använt mig av Pion papper som jag bara älskar och mörkbrun Cardstock som bas till brevlådan.

Har Embossat fjärilar som jag har monterat på locket på brevlådan och sedan så har jag använt mig av Pyntbär, rosor och egen gjorda blad från Magnolia dies.
Har även pyntat med några pärlor här och där.

Min Pion Brev Låda 008

Min Pion Brev Låda 010

Min Pion Brev Låda 011

Har även haft på lite Glossy här och där för att framhäva vissa detaljer.

Tusen tack för titten och snart är jag tillbaka igen med något annat ha det så bra till dess Rött hjärta

Hälsningar & Kramar från lilla mig Blinkar

Ingers Signatur

Single Post Navigation

3 thoughts on “En brevlåda i Pion Papper !

  1. Wow… den var bare lekker! 🙂 Helt nydelig var den… 🙂

  2. Marie Eriksson on said:

    Hur snyggt som helst !!!

  3. Så himla snyggt!!

Kommentera

