Värmeljus lyktor !

Hej på Er Blinkar

Jag får en hel del tomma Biltema tejp rullar när jag pysslar för jag använder en hel del sådan tejp när jag skapar.

Tycker det är jättebra att kunna återanvända och göra något även åt dessa tomma tejp rullar.

Så i dag så bjuder jag på Värmeljus lyktor som är gjorda av dessa tomma tejp rullar.

Tags Tutorials och Ketty sina värmeljus lyktor 018

Tags Tutorials och Ketty sina värmeljus lyktor 020

Tags Tutorials och Ketty sina värmeljus lyktor 021

Tags Tutorials och Ketty sina värmeljus lyktor 022

Tags Tutorials och Ketty sina värmeljus lyktor 023

Tags Tutorials och Ketty sina värmeljus lyktor 024

Till den minsta så har jag använt 2 stk den i mellan är det 2 1/2 rulle och den största så har det gått åt 3 rullar som jag har limmat i hop.

Jag limmar också på kartong i botten.

Insidan är klätt med mörk Cardstock och sedan så har jag limmat dit värmeljus hållare i glas från Ikea.

På utsidan så har jag tagit på lim och sedan lindat /snurrat runt rep som kommer från Panduro.

Hade inga blommor i rätt färg så har färgat dessa rosor med Distress Ink för att få rätta färgen blommor.

Sedan är det pynt bär och bladen är gjorda av Cardstock och Mangolia Die.

Annars så är det pärlrad på ovansidan och ned till.

Tusen tack för att ni har tittat in och önskar Er en underbar tisdag  Blinkar

Hälsningar & Kramar från Lilla Pyssel Inger Rött hjärta

Ingers Signatur

Single Post Navigation

Kommentera

