En hälsning i Hjärtats tecken

Hejsan!

Här är ett kort gjort i Kärlekens Tecken som min man fick på Alla Hjärtans Dag.

”Knövlade” till lite Vaxpapper och på det satt jag lite garn med hjälp av limpistolen, som skulle likna hjärt slag.

100_5467-nettan

100_5466-nettan

En liten hälsning skriven på min fars gamla skrivmaskin om vad jag känner Blinkar

 Det är detta garn som använts på kortet

Ha en bra dag och Ta hand om Varandra.

Britt-Ingers sign

Single Post Navigation

One thought on “En hälsning i Hjärtats tecken

  1. Lilla Pyssel Inger on said:

    Å detta gillade jag 😀 Så enkelt men så himla snyggt 😀 Kram ❤

Kommentera

