Ny sorts väska

Hej på Er Blinkar

Då var det dags för mig igen att få bjuda på lite nytt pyssel Ler med öppen mun

Ni som har följt mina inlägg vet sedan förut att jag älskar att bygga i hop alster och testa på nya saker och blir så glad när man surfar på en ny mall eller bild där man får ny inspiration och nya idéer.

Kom över en bild någon stans på en väska som jag aldrig förut testat på och tyckte så mycket om den att jag var bara tvungen att göra en själv

Min nya halvrunda väska 002

Min nya halvrunda väska 003

Min nya halvrunda väska 004

Min nya halvrunda väska 005

Min nya halvrunda väska 006

Min nya halvrunda väska 007

Min nya halvrunda väska 008

Min nya halvrunda väska 009

Jag hoppas att ni gillar själv så tycker jag att den blev bra och jag kommer nog göra flera av den i framtiden.

Basen till väskan är mörk brun Cardstock, sedan är det Pion papper som är det mönstrande.
Sedan så har jag använt mig av lite crème färgad spets, brads ,lås och charms.
Lite bruna rosor, pyntbär och blad gjorda av dies på grön Cardstock.

Tack snälla för titten och lovar att återkomma snart igen Blinkar

Hälsningar & Kramar från Lilla Pyssel IngerRött hjärta

Ingers Signatur

Single Post Navigation

6 thoughts on “Ny sorts väska

  1. Du är verkligen helt otrolig!!!!!
    Din väska är ju underbar!! En riktig ”Inger-väska”!!!

  2. Jätte fin :). Jag surfar också runt för att hitta nya ideer och för att få inspiration

  3. Den här väskan är riktigt snygg! Den liksom passar dig och din stil 🙂 Riktigt många detaljer…som liksom aldrig tar slut. Gillar hur du bygger upp dina bladverk kring blommorna och det är något jag ska ta till mig och prova.

  4. lenislenis on said:

    Ja den väskan var verkligen heeelt underbar!

  5. Hej 🙂
    Som vanligt…helt otroligt vackert och läckert, hur du får till det….
    Blomster detaljerna är du bäst på!!! Hur du lyckas med uppbyggnaden…
    Hoppas allt är gott och Kramar till Dig.
    Britt-Inger

  6. Du är en enda stooooor inspirations källa…. 🙂 allt du gör är otroligt leckert! fattar inte hur du klarar det… 🙂 ❤ hoppas du aldri slutar pyssla! ❤ ❤ ❤

Kommentera

