Pennförvaring.

Hejsan

Jag har återvunnit en box som var fylld med hårprodukter.

Denna box tänkte jag förvara mina 10 st copic pennor i.

3.sara

2.sara

Jag har använt BoBunnys papper 12*12, som finns i butiken.

Jag har även tagit små relief decorationer som även de finns i butiken.

Jag har målat de med raspberry distress stanin för att de skulle synas lite mer.

På dockan har jag också använt mig av BoBunnys papper men detta från 6*6 paper pad som Nettans säljer.

1.sara

Jag använde Black soot disterss ink pad på stativet och halsen och även runt hela dockan.

En liten spets runt midjan och lite pärlor runt halsen.

Spetsen runt boxen hade jag i mina gömmor men Nettan har jättefina spetsar.

Sedan har jag dekorerat med blommor på locket och stansade ut en spellbinders där jag har skrivit Copic med glittriga bokstäver

Dessa finns i flera olika färger i butiken.

Saras sign

Single Post Navigation

3 thoughts on “Pennförvaring.

  1. Lilla Pyssel Inger on said:

    SUPER SNYGG gillade massor 😀 Underbara färger och detaljer du har lyckats kanon 😀 Kram ❤

  2. Gud så snyggt det blev när den blev klar. Blomrankan, pricken över i et.
    Tack för senast och alla skratten :O)
    Tills nästa gång, ha det gott!
    Kram, Britt-Inger

  3. Tack så jättemycket! Och tack själv Britt-Inger, hade super trevligt!
    Kram Sara 😀

Kommentera

