My Dad.

Idag har jag gjort en layout i ”manlig stil”. Lite klurigare att få till tycker jag, men nu har jag i alla fall gjort det! Layouten handlar om min pappa, och papperen kommer från Pion Design’s serie Till Far.

_DSC3079

Jag valde att använda knappar och blommor i metall, för att få en lite ”tuffare” stil på dekorationerna.

_DSC3084

Denna vers tycker jag är så fin! Tyvärr tycker jag att den tappar sin rytm och känsla när man översätter den till Svenska, så jag valde att göra hela layouten på Engelska i stället.

_DSC3082

Nu får jag bara hoppas att den får godkänt av pappa!

Tack för titten!

Annicas signatur

Single Post Navigation

3 thoughts on “My Dad.

  1. Så snyggt! Den här är det liftvarning på!

  2. Så snyggt, tufft och manligt! Gillar verkligen detta!!

  3. Lilla Pyssel Inger on said:

    Så himla snygg LO en av dom snyggaste jag har sett på länge så valarbetat med underbara detaljer färger och bild 🙂 Perfekt helt enkelt 🙂 KRAM

Kommentera

