Dopkort till en kille

Hejsan

Jag har varit lite anonym här i bloggen, men jag kan erkänna att jag faktiskt har pysslat lite grann 🙂

Har bara varit lite dålig på att fota mina alster och lägga in dem.

Men jag är bra på mycket annat 😉

Här kommer i alla fall ett av mina alster.

Jag fick en beställning på ett dopkort av min äldsta dotter.

Hon har blivit bjuden på dop som kommer att gå av stapeln på lördag, närmare bestämt idag 😉

SONY DSC

Insidan med dekoration och en liten skriv ruta för en hälsning.

dopkort2

Baksidan, enkelt dekorerat

dopkort3

Jag har använt mig av Papirdesigns papper, Herman, anfärgat blått, vitt och brunt Cardstock.

Dekorerat sparsamt eftersom jag tycker att papperet är så pass vackert som det är.

Har stickat med stickles; Platinum, sedan jag använde en supersnygg dies från Marianne Design, Creatable Anjas Squares + lite blingstenar i ljust blått.

Lånade även lite dies av min kära mor, som ni också ser på kortet.

Nu vill jag passa på att önska er alla en riktigt trevlig helg.

Själv så befinner jag mig på Cardstockfestivalen i Västerås, så har du möjlighet så kom gärna förbi vår monter 🙂

Kram Anette

Anettes signatur

 

Single Post Navigation

2 thoughts on “Dopkort till en kille

  1. Agneta Johansson on said:

    Så sött

  2. Lilla Pyssel Inger on said:

    Å så himla fint detta var gillade det massor ❤ Kram

Kommentera

