För mig är det DU

Idag har jag gjort en layout av Pion Design’s serie Grandma’s School Book. Jag har scrappat en enkel layout med fotot i fokus, och bara lagt energi på att göra en rolig bakgrund av ett flertal hjärtan, och lite effekter.

_DSC3102

Även bokstäverna till titeln, kommer från ett klippark ur pappersserien. Här kan du se lite av effekterna jag gjorde på bakgrunden.

_DSC3107

Väldigt lite journaling, men ändå!

_DSC3106

Här syns lite mer av bakgrunden. Har använt diverse embossingpulver ovanpå en variant av fusible webbing.

_DSC3109

Tack för titten!

Annicas signatur

Single Post Navigation

One thought on “För mig är det DU

  1. Lilla Pyssel Inger on said:

    WOW vilken LO så underbara härliga färger underbar bild och detaljer. Det är så himla rent och snyggt och mycket inspirerande gillar MYCKET 😀 Snyggt gjort 😀 Kram ❤

Kommentera

