Släkt Album

Hej på Er Blinkar

Min kära sambo är mycket intresserad av släktforskning och därför så har jag tagit hjälp av
hans pappa och fått fram en hel del bilder och information om dessa släktingar och
gjort ett Släkt Album.

Själva Albumet är Pizza kartong som jag har kläd med Cardstock först
och sedan byggt på med dekorationer.

Henrik sitt Släktalbum 001

Henrik sitt Släktalbum 002

Henrik sitt Släktalbum 003

Henrik sitt Släktalbum 004

Henrik sitt Släktalbum 006

Henrik sitt Släktalbum 007

Henrik sitt Släktalbum 008

Henrik sitt Släktalbum 009

Något som jag hoppas ska bli ett fint minne och även till glädje för dom som kommer
efter. 😉

Så håll tummarna för mig att jag får godkänt av min kära sambo och att han tycker om det

Ha det så himla bra alla i hop och var rädda om Er

Tusen tack för titten 😉

Hälsningar & Kramar från Lilla Inger

Ingers Signatur

Single Post Navigation

4 thoughts on “Släkt Album

  1. Ulla-Britt Persson on said:

    Kul med alla möjliga idéer, det finns så många förpackningar som man kan använda istället för att slänga och sedan köpa dyra förpackningar. Vår hobby är ju som bekant dyr ändå. Tack för att du delar med dig.

  2. Verkligen ett snyggt och stilfullt album..
    Håller på med ett jag med och önskar att jag kunde göra såå fint.
    Kramar!

  3. Väldigt snyggt album, stilrent!!
    Dina vita kort är ju också helt sagolika som jag har sett på FB…
    Ha det gott och Take care!
    Kramen, Britt-Inger

  4. Åh det var ett jättesnyggt album!
    Kram Ingela G

Kommentera

