Grattiskort med Bildmålarna.

Hejsan!

Jag har använt mig av bildmålarnas papper Wild Flowers- Cherry blossom Blue.

Till min kortbas så har jag använt mig av vit cardstock.

180999_520759377966842_1304236080_n

156064_520759347966845_1302774467_n

 

188814_520759381300175_1192140177_n

Jag har använt mig av en spellbinders dies för att få den fin kant på mitt kort.

Nettans har många fina och nya dies i webshopen.

Stämpeln kommer från Nettans shop och hon har många olika grattis stämplar.

Även här har jag stansat ut olika former med spellbinders dies.

Bladen kommer från Magnolias dies Bon voyge Foliage.

Alla blommorna var vita från början men jag har använt mig Lindys starburst för att färga in blommorna.

Jag har använt mig av Tiffany´s blu och Pretty in Pink Pink.

Sen måste jag ju ha lite bling så jag har använt Primas bling.

Jag älskar dem – de är så användbara.

Ha en bra dag!

Saras sign

Single Post Navigation

3 thoughts on “Grattiskort med Bildmålarna.

  1. Lilla Pyssel Inger on said:

    Vilket underbart snyggt kort med härliga detaljer och papper detta gillade jag mycket 😀 Kram ❤

  2. Agneta Johansson on said:

    Oh detta gillar jag skarpt……..

  3. Härlig Sommar Känsla …. Sköna nyanser på blommorna.
    Har inte hunnit prova mina än 😉
    Ha det gott så länge.
    Kram, BI

Kommentera

