Påsk kort!

Jaha här kommer ännu ett påsk kort.

482662_524703377572442_573452253_n

Jag har färglagt en magnolia stämpel med distress markers.

Det är två stämplar som finns med på detta kort. Jag har maskat in en skottkärra bakom Tilda i ägget.

Papperna som jag har använt mig av är en vit och en ljusgul CS.

Den vita är som bas, mitt mönstrade papper är från Papirdesign Glad påske-påskeegg.

Jag har dekorerat med ett band, blommor och lite bling.

Nettan har massor av blommor, bling och band i sin shopp.

Jag har stansat ut den färglagda bilden med en spellbinders dies.

Inuti har jag gjort likadant som på utsidan med papperna och bandet.

320537_524703420905771_1105239972_n

Jag stansade ut i samma form som den färglagda men lite mindre så att man kan skriva sitt meddelande till den som ska få kortet.

Glad påsk!

Saras sign

Single Post Navigation

One thought on “Påsk kort!

  1. Lilla Pyssel Inger on said:

    Vilket härligt Påskkort gillade detta mycket så snyggt 😀 Kram ❤

Kommentera

