Fodral till vinflaska!

Hejsan!

Till påsk ska vi till min mamma på middag och då vill jag ge henne en vinflaska.

Men en vinflaska är ju inte då fin i sig så jag gjorde ett fodral till den.

484093_524616040914509_1213601074_n

544084_524616004247846_2107218097_n

599690_524615937581186_1203517255_n

Jag har använt mig av ett vitt CS som bas och de nya fina påsk papperna från Papirdesign- Glad påske- Påsklilljer.

Jag har klippt ut paneler som jag först har satt på ett gult CS och sedan satt det på min bas.

Upp till har jag använt mig av öljetter och sedan ett organsaband som går i gult med swirvlar på.

Jag har stansat ut en oval ur vitt CS som jag sedan har stämplat med en brun dyna och sedan har jag färgat in ovalen med en distress Squeezede lemonade.

Jag har använt den runt alla kanter på fodralet.

Jag har också sprayat rosorna med lindy´s stamp gang Icy primrose gold för att få lite glitter.

Sen tyckte jag att det fattades något så jag stansade ut två fjärilar med Martha Stwart punchen 3-1 butterflies.

Saras sign

Single Post Navigation

4 thoughts on “Fodral till vinflaska!

  1. elisabeth hallor on said:

    Kanonfint.Har ni tips hur man gör fodralet? Glad Påsk!

  2. Hej! Så kul att ni gillar den. Det kommer snart 😉 håll utkik i bloggen.

  3. Lilla Pyssel Inger on said:

    Mycket snyggt härliga dekorationer 😀 Kram ❤

Kommentera

