Vårinspirerade kort.

Så här i slutet av Påskfirandet, så bjuder jag på vårinspirerade kort, gjorda med papper från Graphic 45. Ljuvliga vårfärger som riktigt lyfter pysselinspirationen nu när solen lyser!

_DSC3385

Jag gillar att göra kort ”två och två”. Samma upplägg med små variationer gör att det går rätt fort att göra många kort. Jag har ”ebb” i kortlådan just nu, så jag måste göra lite nya kort, så att jag har lite att välja av.

_DSC3387

Dekorationerna på korten är blandade. De lite större blommorna är från Prima, ett par Magnoliablommor och övriga smårosor har också fått plats.

_DSC3388

Tack för titten!

Annicas signatur 

Single Post Navigation

One thought on “Vårinspirerade kort.

  1. Helt underbara kort!!! Tack för inspirationen.

Kommentera

