Lite kort i från mig

Jag har gjort lite kort som jag ville dela med mig till Er Emoji

Jag har använt mig av endast Cardstock vit och andra färger.
Tycker det är super kul att använda olika dies och punchar och bygga på med lager på lager.

Tycker det blir jättefin effekt att göra så.

Fyra nya kort vit bas med annat ! 001

Fyra nya kort vit bas med annat ! 002

Fyra nya kort vit bas med annat ! 003

Fyra nya kort vit bas med annat ! 004

Fyra nya kort vit bas med annat ! 005

Fyra nya kort vit bas med annat ! 006

Fyra nya kort vit bas med annat ! 007

Fyra nya kort vit bas med annat ! 008

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sen har jag dekorerat med pärlor, pyntbär, rosor, blad, lite band och några fjädrar har jag också med på det ena kortet.

Att använda sig endast av Cardstock och göra lager på lager är ett trevligt sätt att bli av med spill bitar på också Emoji

Texten på korten har jag skrivet ut direkt på Cardstocken.

Tusen tack för titten och vi ses snart igen Emoji

Hälsningar och kramar från Lilla Inger Emoji

Single Post Navigation

Kommentera

