Skapar med hjärtat.

När det gäller layouter, så har har jag varit inne i ett ”skov” ett tag! Jag måste nämligen mellan varven utmana mig själv att göra lite (för mig) annorlunda saker, och då är denna tjej en bra inspiration för mig! Marie får mig att testa lite annat nu och då, och själv skapar hon alltid med hjärtat!

_DSC3294

Bakgrunden till layouten gjorde jag med gesso, och en mask. Titeln är gjord med dymo och alfabet stickers.

_DSC3298

Datumangivelse på en bit papper i en stämplad ram.  _DSC3296

De små ramarna på layouten har jag skurit ut ut chipboard, målat med gesso, och färgat in lite lätt med distress ink.

_DSC3297

Tack för titten!

Annicas signatur

Single Post Navigation

Kommentera

