Spetsförvaring

Jag har köpt en cropper hopper ribbon storage till mina spetsar.

Den såg ut så här i början.

bandlåda2

Var inte jätteförtjust i mönstret, men vad gör det, det ändrar vi på.

Sagt och gjort, jag började med att måla om locket svart.

Jag fick måla tre varv med svart akrylfärg.

Sen måttade jag ut bitarna som jag ville ha dem inkade kanterna med Distress ink pad Black soot.

Sedan tejpade och limmade jag fast bitarna.

Jag använde mig av Primas Engraver papper i 12*12. Älskar verkligen dessa papper.

bandlåda5

bandlåda8

bandlåda9

Jag har använt mig utav dessa papper, Cartouche, Black Leaf, Atlas och Bank Note.

bandlåda6

bandlåda7

Självklart måste jag ju ha lite blommor på, dessa sprayade jag med Lindy´s sprayer.

bandlåda

Mer sprayer är beställda och de kommer att komma hem snart så håll utkik i shoppen. 🙂

Dessa sprayer använde jag, Gregarious grey, Midnight rendezvous raven, Dark chocolate truffel, Cadbury milk chocolate och Scintillating silver.

Den sista ger ingen färg bara shimmer och glitter.

Men eftersom jag redan hade sprayat med mörkare färger först så fick jag fram silverfärgen mer.

Ha en bra dag!!

Saras sign

Single Post Navigation

3 thoughts on “Spetsförvaring

  1. Ulla-Britt Persson on said:

    Ligger spetsarna bara i asken? eller du har en bra lösning på det?

  2. Dom ligger löst i asken men det funkar ganska bra. 🙂

  3. Supersnyggt!

Kommentera

