Grattis käre kusin!

Hejsan alla bloggbesökare!

Ja tror det eller ej men jag har äntligen tagit mig i kragen och fotat nåt av de få alster jag gjort på slutet 😉

Det finns inte så mycket tid till pyssel som jag skulle önska men ibland så tar jag mig lite tid vid pysselbordet.

Det är ju galet roligt tänker jag varje gång jag sitter där, och bestämmer mig för att se till att undvara mer tid där.

*    *    *    *    *    *    *

Min käre kusin gifter sig idag så jag gjorde ett gratulationskort till hans stora dag.

Grattis käre kusin1

Framsidan har jag använt mig av Beige Cardstock, och mönstrade papper från Piondesign. Serien heter Från mitt Hjärta.

Har använt mig av en chalk, Chestnut Roan för att chalka kanterna bruna. Jag tycker nämligen att det blir så fint 🙂

Jag limmade fast några bling pärlor, en tjusig blomma från Prima Marketing, denna är från serien Melisse.

Grattis käre kusin2

Här på den vänstra innersidan har jag bara klippt ut delar från PionDesigns papper Från mitt Hjärta.

Skrev året och ringade in månad och det aktuella datumet för deras stora dag.

Grattis käre kusin3

Den högra innersidan är det en hälsning till brudparet, och papperet är utstansat i Marianne Design dies, denna heter Creatable Anjas Squares

Hjärtat har jag klippt ut från PionDesigns mönster papper.

SONY DSC

Grattis käre kusin5

Baksidan är enkelt dekorerad med bitar av de vackra papperen.

*    *    *    *    *    *    *

Jag hoppas att de får en underbar dag fylld av glädje, skratt och många härliga minnen att vårda ömt.

Lycka till önskar jag brudparet!

*    *    *    *    *    *    *

Ha en fin lördag och en trevlig helg alla besökare i bloggen!

Var rädda om er, och njut av våren.

Kram från mig

Anettes signatur

Single Post Navigation

Kommentera

