Tagkort

Jag har hittat en ny kortvikning som jag bara måste prova på. Den vara väldigt enkel att göra och här kan man ju självklart göra egna tags till men jag har tagit färdiga. Jag har använt mig av en vit kortbas, ett roströd/orange cs och ett mönstrat papper. Det mönstrade papperet jag har använt här är från Kaisercraft och heter On This Day Collection.

DSC_0539

Jag har sprayat blommorna, tagsen och bandet med Lindy´s Stamp Gang. På tagsen har jag använt Flat Fabios, dessa ger färg men inte något glitter.  Sen har jag även satt dit lite bling.

DSC_0540

Så här ser det ut när man tar upp tagsen. Det finns gott om utrymme att skriva ett meddelande till den som ska få kortet.

Single Post Navigation

Kommentera

