Garderob med klämnningar

Hej på Er

 Då var det äntligen dags för mig att få bjuda på lite pyssel igen

Ni som har följt mig här vet att jag gillar att testa på nya saker så sitter en del och surfar på nätet på YouTube och även på olika bloggar.

Man kan hitta otroligt mycket härlig inspiration och tips där.

Nu har jag kommit över en dam som heter Kellie Reynolds och hennes blogg.

För mig var detta rena smörgåsbordet. Hon är otroligt inspirerande och duktig och hon är så himla snäll och delar med sig av mallar och underbara bra Tutorials YouTube filmer.

Jag lägger länken till hennes blogg i slutet här så kan ni alla gå in och titta och testa på.

Jag har gjort en garderob och basen för denna garderob var en överbliven kartong som jag sedan har klädd med cardstock och sedan med Pion papper.

Har ändvänt mig av lås, gångjärn,  lite pärlor, Tim Holtz långa brads  och charms.

 Gaderob och mina klänningar 001

Gaderob och mina klänningar 003

Gaderob och mina klänningar 004

Gaderob och mina klänningar 005

Har gjort alla galgarna som klänningarna och korsetten hänger på och det är gem som är själva det som man hänger i.

Ni kan se inne hos Kellie hur man gör dessa också för hon har beskrivning och Tutorials YouTube film även hur man gör dessa.

 Gaderob och mina klänningar 011

Gaderob och mina klänningar 012

Gaderob och mina klänningar 013

Gaderob och mina klänningar 014

Klänningarna och korsetten  är gjorda av mina spillbitar som jag hade både av Cardstock och mönstrat papper sen lite pärlor, band, spets och andra små saker som jag hade liggande.

Det går inte åt så mycket material till dessa klänningarna och korsetten så perfekt sätt att använda sin spillbitar på.

 Gaderob och mina klänningar 006

Gaderob och mina klänningar 008

Gaderob och mina klänningar 009

Gaderob och mina klänningar 010

Har fått egna idéer hur man kan använda dessa klänningarna och korsetten och lovar att återkomma med ett annat blogg inlägg på hur jag tänker använda mig av dom.

Om ni andvänder Er av Kellie Reynolds mallar och lägger ut på Era bloggar så snälla länka tillbaka till henne så att hon får Crédit för sitt arbete.  Länken till Kellie kommer här :

http://www.kellbellestudio.blogspot.se/

Lycka till med era klänningar och ha det så bra vi hörs snart igen

 Gaderob och mina klänningar 015

Gaderob och mina klänningar 016

Gaderob och mina klänningar 017

Gaderob och mina klänningar 018

Gaderob och mina klänningar 021

Gaderob och mina klänningar 022

Många hälsningar & kramar från Lilla Pyssel Inger

Ingers Signatur

Single Post Navigation

2 thoughts on “Garderob med klämnningar

  1. WOW!! Åh såroligt du har haft med detta superpyssel – precis i din smak kan jag förstå!!! Underbart vackert, som vanligt och såå otroligt välarbetat!!! Man vill bara titta ich titta och njuta och njuta!!!
    TACK för all inspiration!!

  2. WOW!! Vilket pillerjobb du har gjort men så otroligt fina känningar!! Mycket snygga!

Kommentera

