Morsdag

I söndags var det ju morsdag så jag passade på att göra ett kort och en liten ask med choklad till min mamma. Så här ser mitt kort ut.

DSC_0564Jag har målat med disress markers, Tim Holtz. Och den fina stämpeln är från bildmålarnas nya serie som är lite tuffare än de andra stämplarna de har.  Papperet som jag har använt är från Papirdesign På kanterna har jag använt mig av en punch med hjärtan från Martha Stewart.

Just denna finns inte inne just nu men det finns många andra fina borderpunchar. Insidan av kortet är en tag som man drar ut och den ser ut så här.

DSC_0565

DSC_0566

Här skrev jag mitt meddelande till min mamma.

Min chokladbox ser ut så här.

DSC_0557

Här har jag tagit papper från Bildmålarna Jag har tagit blommor som jag hade i mina gömmor. Alla mina blommor är sprayade med Lind´s Stamp Gang. Spetsen som är runt boxen är också sprayad med Lindy´s.  De små fjärilarna är av en Martha stewart punch med tre i en.
Som pricken över iet, lite bling under fjärilen längst ner till höger.

DSC_0562

Detta fick vara istället för blomman! Min mamma blev jätteglad.

Ha en bra dag!!

Single Post Navigation

Kommentera

