Mixed media tavlor

Här har jag gjort en tavla med våra bröllops löften med hjälp av Lindy´s Stamp Gang

DSC_0602

Här har jag använt mig av flera grönt, rosa och aprikosa färger för att få fram det som jag ville. För att få lite djup i tavlan så har jag använt mig av flera olika nyanser av grönt, rosa och aprikos.  Metall dekorationerna har jag grundat med gesso men här ville jag att det skulle synas lite av metallen igenom sprejfärgen.

DSC_0603

En närbild på rosorna och några av metalldekorationerna. DSC_0413Här är en annan tavla, min allra första tavla som jag har gjort. Som ni ser så finns det inga gränser för vilka färger man kan använda. Det är bara din kreativitet som kan sätta gränser.

Ha en fortsatt bra dag!

Saras sign

Single Post Navigation

Kommentera

