2 presentförpackningar av samma papper

Här kommer ett chokladkort och en liten ask som jag har gjort med samma papper. Jag har gjort dessa till två vänner som ska få dem innan de går på semester.  Jag har använt papper från Bildmålarna Girls Black and white flowers.  Jag har även använt mig utav Tim Holtz stämplar Simple sayings. Jag har dekorerat med lite blommor och spets.  Dessa är från mina egna gömmor men det finns massor av fina blommor och spetsar i shoppen. Passa på att shoppa loss på blommor då det nu är rea på dessa!!!

DSC_0619 Jag har målat med distress markers, och stansat ut med en spellbinders deis. Här inne finns en chokladkaka.

DSC_0621 Här jag jag använt Tim Holtz stämplar. Denna lilla box är fylld med Marianne godisar!

Ha en bra midsommar!!

Saras sign

Single Post Navigation

Kommentera

