Ett födelsedagskort & en pappers blomma !

Hej på Er

En mycket kär vän av mig fyllde nyligen år och ville då självklart uppmärksamma henne.

Så det blev ett födelsedagskort  och en pappers blomma till henne.

 Margareta sin present och Värmeljus hållare svarta 007

Margareta sin present och Värmeljus hållare svarta 008

Margareta sin present och Värmeljus hållare svarta 010

Margareta sin present och Värmeljus hållare svarta 009

Födelsedagskortet är gjort av mönstrat papper och cardstock. Sen har jag använt mig av en hel del olika dies som jag har byggt på lager för lager.

Har dekorerat lite med spets, pärlor, lite band, rosor, blad, pyntbär, rosen knoppar och pärlstrå.

Margareta sin present och Värmeljus hållare svarta 002

Margareta sin present och Värmeljus hållare svarta 003

Margareta sin present och Värmeljus hållare svarta 005

Margareta sin present och Värmeljus hållare svarta 006

Den vikta pappersblomman består av 60 stk vikta delar som limmas ihop till 12 stk blommor. Sedan så limmar man ihop 5 stk blommor till överdelen och 5 stk blommor till underdelen. Man har då kvar en blomma till toppen och botten.

Har använt mig av samma mönstrat papper till blomman som till födelsedags kortet.

Sen har jag dekorerat blomman med lite pärlor, prisma, band, blad, rosor, glitter och lite smyckes tillbehör.

Tack snälla för mig och vi ses igen

Trevlig sommar och kramar från Lilla Pyssel Inger

Ingers Signatur

Single Post Navigation

Kommentera

