Smyckeskrin

Hejsan alla!

Nu ska ni få se en smyckeskrin som jag gjort till min dotter Engla 🙂

Eftersom hennes favoritfärg fortfarande är rosa, så blev det så klart  i den färgen.

Ovansidan med texten ”Englas Smycken” Dekorerad med mönstrat papper, blommor och blad, och lite bling 😉

SONY DSC

Insidan med spegel som hon tyckte så mycket om.

Man kan lyfta upp de små facken.

SONY DSC

Så jag har klätt in med mönstrat papper även under den lilla hållaren med de små facken, så det är fint även då hon lyfter ut den.

SONY DSC

Så hör gjorde jag i den undre lådan, papper och en vacker och skir spets.

SONY DSC

Fotat framifrån

Smyckesbox6

Den ena sidan, jag tyckte mycket om den texten på pappret, så jag valde det som en enkel dekoration.

SONY DSC

Tack för titten mina vänner.

Önskar er en underbar dag.

Anettes signatur

 

Single Post Navigation

Kommentera

