After eight automat

Jag har gjort en after eight automat. Jag har sett dessa och tyckt att de är så snygga så självklart måste jag ju testa att göra en. Jag har använt mig av en vit bas. Mitt möster papper kommer från Landstoken- Liia – Weddingflovers soft beige . Jag har även stansat ut små fjärilar med Martha Stewart 3-in-1 classic butterflye. Stämpeln är från min egen gömma men formen som den sitter på ar en spellbinders. Swirlen som är bakom kommer från Cherry Lynn designs, Mini fanciful flourish. Nu är det slut men kolla i shoppen för det finns andra fina swirlar som passar lika bra. Sist men inte minst satte jag dit några blommor. Väldigt lite för att vara mig, men jag tyckte att det räckte!!
Nettan har massor av fina blommor i olika storlekar och färger, ta en titt och se om du hittar just dina favoriter!

DSC_0732

Den var lättare att göra än vad jag trodde och riktigt kul!!

DSC_0733

Från sidan.

DSC_0734

Och sist locket.

Tjingeling!

Saras sign

Single Post Navigation

2 thoughts on “After eight automat

  1. Beskrivning hur den gjordes??

  2. Ann-Katrin Melin on said:

    men va fin =) vad har du använt för bas? en kartong eller i trä?

Kommentera

