Tavlan om mig

Hade en ram med foton som jag altrat långt före jag började med scrapbooking säkert mer än 15 år sedan.

Den passar inte längre in i hur mitt liv ser ut idag så jag ville göra något nytt med den.

Som vanlig när jag altrar glömmer jag att ta bilder på hur det såg ut tidigare.

Ramen var i alla fall grå från början och jag målade den vit.

Min tavla

Varje ruta representerar en bit om mig och mina intressen.

Stämplarna har Nettan haft i shopen tidigare och jag har stämplat med distress ink.

Ruta 1:  Ett rör med min nuvarande hårfärg.

Min tavla 1

Ruta 2: Böcker för att jag älskar att läsa.

Min tavla 2

Ruta 3: En provdocka för att jag älskar att sy.

Min tavla 3

Ruta 4: Ordet history för att jag är arkeolog och tycker att historia är väldigt intressant.

Min tavla 4

Kram Lotta

http://liselotteshantverk.wordpress.com/

Single Post Navigation

Kommentera

