Te ask

Idag tänkte jag visa en teask som jag har gjort. Jag brukar ibland dricka te på jobbet men tyckte att det var så tråkigt att ta med mig en vanlig teask och ställa i skåpet. Så jag tänkte att jag gör en lite snyggare och lite roligare. Det måste också framgå att det är mitt te så att ingen annan på mitt jobb tar mitt te. 😀

Så här blev min teask!!

DSC_0818

Jag har använt Primas papper Engraver  på hela asken, alla sidorna är olika. Jag har dekorerat med en oval från spellbinders,   Floral ovals. En blomranka från Cherry Lynn Designs, Mini Faniciful Flourish. Texten är från Tim Holtz, Upon A Time.  Själva asken är sedan åp en lite större ”platta”, den har jag stansat med Martha Stewart around the page, Vintage Floral.

DSC_0820

Jag har även dekorerat med blommor, dessa hade jag i mina gömmor men kolla in i shopen för där finns det mängder med underbara blommor i olika färger och storlekar. I mitten på blomman har jag tagit en bling som kommer från detta kitt från Prima.  Sist men inte minst så har jag så klart satt dit  några pearlswirls!! Dessa älskar jag och tycker att det blir så fint. Dessa finns nu i många olika färger, den jag har använt är chocolate.

Tjingeling!

Saras sign

Single Post Navigation

2 thoughts on “Te ask

  1. Supersnygg ask!!

  2. Tack!

Kommentera

