Dekorerade Ramar

Hej på Er

 Något som jag tycker kan var en mycket trevlig och personlig present är att ge bort dekorerade ramar.

Olika Pyssel bilder saker till Norge 002

 Tar först cardstock och limmar på önskad bild.

Jag har dekorerat med spets runt bilden och även hörn med pärlor på.

 Sedan så har jag dekorerat med ett blomsterarrangemang.

Olika Pyssel bilder saker till Norge 005

Använt mig av lite pärlor och charms också till dekoration.

Man kan använda fjädrar och mycket annat fin dekoration också efter önskemål.

 På insidan av ramen så har jag limmat spets runt kanterna istället för spets så kan man dekorera med pärlor här om man tycker bättre om det.

 Sen när allt är klart så monterar jag ihop den dekorerade cardstocken med ramen och sen är det klart.

Olika Pyssel bilder saker till Norge 008

Ramarna som jag har ändvänt mig av här har jag köpt på Ikea.

 Ha en fortsätt trevlig och skön sommar på Er alla ihop

 Hälsningar & Kramar från Lilla Pyssel  Inger

Ingers Signatur

Single Post Navigation

Kommentera

