Kort med en häftig vikning

Hejsan!

Hoppas att ni haft en bra sommar.

Känner att jag vill visa ett kort som jag har gjort.

100_5531-nettan

100_5539-nettan

100_5537-nettan

100_5538-nettan

Hittade vikningen via denna länk:  http://stampartic.blogspot.se/2010/11/folding-card-tutorial.html 

Kortet är (basen) 15×15 cm (ej 15×30 som viks).

Jag använde 8 1/2 x 8 1/2 inch storleken, som är på slutet av beskrivningen.

Satt en liten flik på baksidan för en lite hälsning och ett brett ”band” runt om, som håller allt på plats. 

Jag har använt papper från Papirdesign, rosor, rosenknoppar, rhinestones,  har gjort kanterna med hjälp av Martha Stewart punchar, 

 

Önskar er en fin dag och kom ihåg var rädda om varandra!

Britt-Ingers sign

Single Post Navigation

One thought on “Kort med en häftig vikning

  1. WOW! Undrar just om man vågar ge sej på det….geometri var INTE min starkaste sida i skolan. 😀

Kommentera

