Arkiv för dagen “augusti 30, 2013”

Till ett brudpar

Hej på Er och hoppas att ni alla har haft en underbar och trevlig sommar Emoji

Har goda vänner som ska gifta sig och har gjort lite saker till dom som går i vit och
silver som är deras tema för bröllopet.

Bilder på Mikelina & Mices Bröllupspresenter 009
Först har jag gjort ett bröllopskort sedan har jag fått tag på deras bild som blev tagen
till själva inbjudningen till bröllopet och till slut har jag gjort ett ljus till var och en
av dom.

Bilder på Mikelina & Mices Bröllupspresenter 014

Bilder på Mikelina & Mices Bröllupspresenter 015

Bilder på Mikelina & Mices Bröllupspresenter 010

Bilder på Mikelina & Mices Bröllupspresenter 003

Bilder på Mikelina & Mices Bröllupspresenter 011

Bilder på Mikelina & Mices Bröllupspresenter 012

Bilder på Mikelina & Mices Bröllupspresenter 013

Tycker det är så trevligt att kunna få göra något personligt bara till dom som man inte kan
köpa någon stans. Så nu hoppas jag bara att brudparet också tycker om Emoji

Tusen tack för mig i dag och tack för att ni tittar in vi ses snart igen.
Emoji

Många hälsingar & Kramar från Lilla Pyssel Inger Emoji

Ingers Signatur

Inläggsnavigering